Plus-Kids' Blog



Velkommen til Plus-Kids’ Blog!

www.plus-kids.dk

Velkommen til bloggen tilhørende www.plus-kids.dk 

Bemærk at dette første indlæg bliver hængende for at sige velkommen til alle! Så du skal scrolle ned for at læse de nye … kommer lige herefter 🙂

På denne side vil jeg løbende poste nyt om Plus-Kids, gode tips, idéer og råd om trends og mode målrettet dit buttede eller overvægtige barn.

www.plus-kids.dk er den største netbutik i Europa med tøj udelukkende til buttede og overvægtige børn. Hos Plus-Kids forhandler vi tøj fra SMS, X-Boyz, X-Girlz, Lemmi Fashion og Claire Glozz.

Vi har tøj i størrelser fra 128 cm til 176 cm og dækker dermed stort set børn i skolealderen fra 5/6 år og op til de sene teenageår.

Jeg glæder mig meget til at dele mine tanker med jer og håber på at mange af jer vil give mig feedback og slutte jer til debatten herinde!

Kærlig hilsen, Dorthe Klyvø (stifter og ejer af www.plus-kids.dk)

Trackbacks & Pingbacks

Kommentarer

  1. * Lene Sørensen says:

    Hej Dorthe.

    Tak for denne super forretning, du har her.
    Jeg har først fornylig opdaget din butik, men jeg vil bestemt holde øje og bestille løbende. Jeg har tilmeldt mig dine nyheder….

    Det,jeg vil høre dig om, er, om du måske overvejer at tage udklædningstøj på programmet – specielt her op mod fastelavn, da jeg godt allerede nu kan forudse ret så mange problemer med at finde noget til min søn.
    Udklædningstøj er som regl meget stramt og ret småt i størrelsen, så det nytter ikke altid noget at gå 1-2 str op – de kan stadig være for små. Min søn bruger pt str 134+/140, så udvalget til februars begivenhed er ikke stort.

    Ellers ved du så, hvor det muligvis kan købes – til en pris der kan betales:-)

    Mvh

    Lene Sørensen

    | Svar Udgivet 7 years, 9 months ago
    • * pluskids says:

      Hej Lene,

      Tak for mailen – desværre er jeg nødt til at sortere i mit sortiment for ellers løber det bare helt løbsk 🙂 Men jeg forstår godt problemet omkring udklædningstøj, og jeg skal nok holde udkig efter muligheder, der kan afhjælpe problemet.

      K.H. Dorthe

      | Svar Udgivet 7 years, 9 months ago


Skriv et svar

