Plus-Kids' Blog



Juletøj

Det er sjovt at få nye varer hjem til Plus-Kids.dk – og denne gang er det ekstra sjovt! For der har været masser af knald på designerne til denne julekollektion. Jeg nævner bare ting som pink og lilla skjorter til drengene og tylskørter til pigerne! Det er bare skønt med noget knald på farver og materialer.

I næste uge pakker jeg nogle store kasser med tøj og “rejser” ind til Århus, hvor jeg i de følgende to uger vil kunne findes i en fælles butik i Frederiksgade i Århus C. Der vil jeg sammen med andre netbutikker åbne en slags “julebutik”, så vi får mødt vores kunder ansigt til ansigt her op til jul. Jeg er spændt på det, både fordi det er nyt for mig at “stå i butik”, men også fordi jeg jo er vant til at arbejde på skæve tider, så det bliver nyt at skulle åbne butikken og stå der til lukketid hver dag i nogle uger 🙂

Den 16. november lukkes der for afstemningen på Ivækst.dk hvor jeg er indstillet som Årets Kvindelige Iværksætter. Jeg tror nu ikke, det bliver en førsteplads. Dertil er der mange andre gode kandidater, men det er sjovt at være med i opløbet!

Jeg havde aldrig tænkt, da jeg fik idéen til denne netbutik, at det var SÅ vigtigt hele tiden at tænke i synlighed og pr. Men naturligvis er folk jo nødt til at vide, at butikken eksisterer, ellers kan det være det samme! Og heldigvis kommer der hele tiden nye kunder til Plus-Kids, så butikken bliver da fundet og sikkert også omtalt fra kunde til kunde.

Allerede nu er de første ordrer med tilføjelsen “julegave” kommet ind i shoppen. Jeg tilbyder jo indpakning og pakkelabels, men ikke mindst tilbyder jeg også udvidet bytteret – helt frem til 11. januar. D.v.s. jeg skal blot have pakken tilbage cirka deromkring 🙂 Jeg tager det ikke så tungt med den bytteret, og det ved mine kunder også godt. Det kan jo godt være lidt svært at komme på posthuset nu om dage, hvor de fleste er lukket eller har begrænset åbningstid. Så jeg er ret fleksibel mht. ombytninger og den slags!

Det er allerede den 18. december, der er sidste dag for afsendelse af pakker med PostDanmark, hvis de skal nå frem inden jul. Og det passer mig meget godt, for min mand og jeg har besluttet at holde ferie hen over jul og nytår, så der kommer afløser i butikken. Og sidste år var der faktisk også sjovt at se, hvordan salget gik helt og aldeles i stå efter denne dato. Jeg forstår det udmærket, for hvem har tid til at tænke på tøjindkøb, når juleaften står for døren!

Personligt kommer jeg til at tilbringe min juleaften langt fra grantræer og – muligt – snevejr! Og jeg glæder mig til noget tid sammen med mine to drenge og min mand. Selvom jeg naturligvis også er lidt nervøs for hvordan mit hjertebarn, Plus-Kids, nu klarer sig uden mig, mens jeg er væk. Men jeg bliver jo nødt til at lære, at Plus-Kids også skal kunne stå på egne ben uden mig til at svæve over vandene 😉 Så denne jul bliver altså første gang, Plus-Kids bliver helt alene med en afløser ….!

 

Skriv et svar

