Plus-Kids' Blog



Iværksætterprisen 2011 i Aarhus

I morgen kl. 14 træder jeg med rystende knæ ind ad døren til rådhuset i Aarhus. Plus-Kids er nemlig blandt de tre finalister til Iværksætterprisen 2011 🙂

Udover glæden ved overhovedet at vinde noget – det er skisme ikke sket så ofte før 😉 ja, så er jeg altså også bare hamrende stolt og glad over anerkendelsen af hele Plus-Kids projektet!

Jeg er glad for, at dygtige, professionelle erhvervsfolk har vurderet, at Plus-Kids er berettiget til en plads i verden. D.v.s., at det er fuldt ud rimeligt, at også de børn, der har behov før ekstra størrelser, har krav på smart, lækkert og velsiddende tøj. I en tid, hvor flere og flere børnetøjsbutikker vælger netop dette tøj fra, så det dermed bliver mere og mere vanskeligt at finde tøjet, ja, så er det jo bare supervigtigt, at Plus-Kids holder fanen højt! Og det skal jeg love for, at vi gør 🙂

Plus-Kids har jo altid været et hjertebarn for mig. Jeg kastede mig ud i tøjsalg og internethandel uden at ane en dyt om det, men jeg kunne ikke lade være… Jeg var ganske enkelt så vred på alle runde børns vegne! Som om de ikke har det hårdt nok i forvejen uden også at skulle ses skævt til i børnetøjsbutikkerne og uden at skulle stå der med tøj, der altid er for småt og stramt. Så for mig var der ingen vej udenom – Plus-Kids skulle sparkes i gang.

Sidenhen blev jeg overhalet indenom af virkeligheden, der konfronterede mig med ting som forretningsdrift, forsikringer, husleje og lager …. 😉 Men den hurdle er det lykkedes mig at overvinde ved at omgive mig med dygtige, kompetente rådgivere og partnere! Så på mange måder er Plus-Kids i dag en bæredygtig forretning, hvor jeg ikke mere behøver at frygte, at jeg skal skuffe en masse mennesker ved at blive nødt til at lukke igen.

Det bliver spændende i morgen! Hvis jeg vinder, kommer jeg til at halte frem til Nicolai Wammen og prisoverrækkelsen, for det lykkedes mig naturligvis at lave en fiberskade i min højre læg i går eftermiddags. Hmmm… de siger ellers, motion er så sundt! Men jeg vil halte muntert frem til prisoverrækkelsen og lover, at jeg også vil fortsætte Plus-Kids – haltende eller ej – så overvægtige børn kan finde det smarte tøj også i fremtiden!

Trackbacks & Pingbacks

Kommentarer

  1. * Hanne Wick says:

    Jeg krydser fingre, og jeg kommer selvfølgelig og hepper – det bliver bare SÅ spændende!!!
    Hvis det går helt galt, må vi jo engagere nogle iværksættere til at bære dig frem til borgmesteren 🙂

    | Svar Udgivet 6 years, 2 months ago


Skriv et svar

