Plus-Kids' Blog



Kommentar på Politiken

Nu har jeg så fulgt min stærke trang til at blande mig i debatten og har efterladt en kommentar til debatoplægget om Sundhedsstyrelsens kampagner rettet mod overvægtige.

Som mange af jer ved, var jeg oppe i det røde felt for nogle år siden over kampagnen “En lettere barndom”, og rigtigt mange var helt enige med mig i min kritik. I mine – og jeres – øjne var kampagnen både stigmatiserende og decideret fejlagtig.

Hvis du har lyst til at byde ind i debatten, kan du jo starte med at læse debatindlægget i politikken – og dernæst min kommentar, som jeg håber, du kan læse her: http://politiken.dk/debat/ECE1732953/sundhedsstyrelsen-svigter-overvaegtige/?id=e2ef2781-1bed-49fa-af94-a36818e49607&v=c

 

 

Trackbacks & Pingbacks

Kommentarer

  1. * Chanel says:

    Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace,
    when i read this paragraph i thought i could also create comment due to this good piece of writing.

    | Svar Udgivet 3 years ago


Skriv et svar

