Plus-Kids' Blog



Fødselsdagskonkurrence

Hvor er det længe siden, jeg har “været her” …. men tiden løber, og der er mange jern i ilden, så det er jo ikke så underligt.

Men faktisk gik det op for mig, at Plus-Kids p.t. burde fejre sin 5 års fødselsdag!!! Det er nemlig fem år siden, jeg for første gang “slog dørene op” til Plus-Kids og med bævende hjerte modtog de første ordrer. Aldrig er der blevet kælet for en ordre som der blev for den første hos Plus-Kids. Heller ikke selvom jeg nu egentlig synes, jeg forsøger at give jer alle en så personlig og omhyggelig service, som det er mig muligt!

Men ikke mere sentimentalt sludder fra mig lige nu!!! Vi skal have en fødselsdagskonkurrence …. 🙂

Konkurrencen går i al sin korthed ud på, at jeg vil bede dig skrive en kommentar herunder og fortælle mig, hvad du især holder af ved Plus-Kids, og hvad du lægger vægt på, når du køber af mig. Det behøver ikke være giga-langt – men blot nogle ord om, shoppen, vores produkter og vores service!

Denne konkurrence løber til og med søndag 10. marts, hvorefter jeg trækker lod blandt alle indkomne kommentarer om et par bukser/jeggings og en T-shirt/top efter eget valg – til enten dreng eller pige. Præmien sendes naturligvis fragtfrit.

Jeg ville også blive glad, hvis du deler din deltagelse i konkurrence på Plus-Kids’ facebook side: https://www.facebook.com/PlusKids

Når jeg har udtrukket vinderen, offentliggør jeg navnet på facebook – og her – og så skal du lige holde øjnene på stilke, for hvis det er dit navn, kan jeg få brug for at høre for dig med adresse m.m. (medmindre du har handlet hos Plus-Kids før).

Jeg glæder mig til at høre fra jer ….

 

charlie-vest-frantz-skjorte

Trackbacks & Pingbacks

Kommentarer

  1. * Louise Kaas says:

    servicen er god, størrelser som passer mine børn så de kan gå i samme tøj som deres venner

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  2. * Karina says:

    Jeg elsker at tøjet bare passer min datter og så er der super service 🙂

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  3. * Marianne Skovgaard says:

    Der er en god service og hurtig levering. Jeg synes også at det er en rigtig god kvalitet. Kun positiv oplevelse

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  4. Rigtig god service og god kvalitet på produkterne, Anbefales varmt til andre

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  5. * Anita Lundkvist says:

    Smart tøj i en god kvalitet og med super pasform til min datter, som er lidt rund om maven. Det er svært at købe tøj til hende i de fleste butikker og hun bliver ked af det når hun ikke kan passe det de har på hylderne.
    På Plus-Kids kan hun som oftest finde noget hun kan lide og hun slipper for nederlag.
    Altid lynhurtig levering og god service.
    Har en enkelt gang haft en reklamation, som blev behandlet til stor tilfredshed.

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  6. * pluskids says:

    Tak for kommentarerne 🙂 Del endelig konkurrencen med andre …

    Det her giver mig lyst til flere fødselsdagskonkurrencer … vi må se, hvad der sker!

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  7. * Anne Sørensen says:

    Flot udvalg, og altid meget hurtig levering 🙂
    Har en enkelt gang købt en vare, som ikke var i orden, den reklamation blevet klaret til min MEGET store tilfredshed! 🙂

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  8. * Pernille Sindahl says:

    Super service og dejlige varer eg børn med former som gerne vil være smart klædt på….

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  9. * Annette Jørgensen says:

    Super overskuelig hjemmeside, god service, meget at vælge imellem,både til drenge og piger. Dejligt med nyhedsbreve. 🙂

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  10. * Line Sørensen says:

    Det er så skønt, at det altid er muligt at finde tøj der passer. Webshoppen virker super, men det er nu altid hyggeligt at være på lageret og få mulighed for at røre og prøve tøjet. Jeg elsker, at alt bare fungerer og at servicen altid er i top 🙂

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  11. * mona jensen says:

    Vi er vild med tøjet. God kvalitet og god service

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  12. * Lene Birk says:

    Er bare glad, for at kunne skåne min datter for at blive ked af, at skulle ha nyt tøj 🙂

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  13. Skønt at min søn nu kan gå i almindelige bukser i stedet for joggingtøj 🙂
    God og hurtig service!

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  14. * Linda Steffensen says:

    Jeg er super tilfreds med din service, tøjets kvalitet og priser, og at jeg har kunnet kigge forbi lageret når det var nemmere for mig:-)
    (Jeg har dog manglet respons på mine seneste henvendelser både på Tlf og mail?? Ligner dig ikke, men måske en travl tid)

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
    • * pluskids says:

      Tak for dit input 🙂

      Du får lige et svar her Linda. Selvom jeg ved, man skal “passe på” og sørge for at holde “professionel distance”, vover jeg alligevel at blæse på det. Jeg er jo – stort set – alene om at drive Plus-Kids (med hjælp fra unge “pakkepiger”) og derfor er det ind i mellem svært at nå det hele. Jeg har derfor valgt at lukke for telefonen og udelukkende bruge mailen som kommunikationsmiddel for at give mig selv bedre ro til de arbejdsopgaver, der skal udføres. Men her i de sidste måneder har det været ekstra svært – jeg mistede min far den 1. januar, og selvom han var en gammel mand, og det ikke kom som et stort chok, så har det alligevel gjort, at jeg bare ikke er så effektiv, som jeg plejer! Som du jo også selv skriver 🙂 Men nu nærmer foråret sig, og jeg kan mærke, at energiniveauet stiger igen …

      Skriv endelig til mig med kritik og forslag, så jeg kan blive bedre til at yde en god service 🙂

      | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  15. * Britt Nielsen says:

    Dejligt at kunne finde smart tøj til datteren, selvom hun ikke er en tynd “pind”, og altid super service.

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  16. * Hanne Wick says:

    Lækkert tøj og supergod service!

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  17. * sara schneider jensen says:

    der er god service

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago
  18. * Jette Nancke says:

    Elsker den service der gives både i shoppen og ved personlig frem møde vi ser frem til hver gang vi skal handle . ALTID selv i svære tider er vi blevet mødt med smil og service i TOP 😀

    | Svar Udgivet 4 years, 7 months ago


Skriv et svar

