Plus-Kids' Blog



Fødselsdagskonkurrence – Vinder!!!

Wauv, hvor kom der mange gode svar, og hvor de dog glæder mig 🙂

Det er dejligt at høre, at netop den personlige service er vigtigt for mange af jer. Lige fra starten har det været noget af det vigtigste for mig. Ja, faktisk har jeg svært ved at lade være og ved ikke at engagere mig personligt i hvert eneste barn og hver eneste ordre. Selvom det er blevet vanskeligere efterhånden at holde styr på det hele!!!

Jeg elsker at møde jer og jeres børn, når jeg har åbent hus – og jeg elsker de mails, vi udveksler. Jeg tror faktisk, at det som “webshopejer” er lige så vigtigt at mærke, at der er “levende mennesker” derude, som det også er for jer som kunder at mærke, at der er “et levende menneske” bag webshoppens facade …

Nå, men nu til det vigtigste – en vinder!

Jeg fik min søn på 18 til at trække en vinder – skrev alle navnene på en seddel og smed dem i en vinterhue 🙂

Vinderen er: Lene Birk 🙂

Kære Lene – send mig lige en mail, så jeg kan sende dig en rabatkode til dit gavekort!

K.H. Dorthe

Skriv et svar

